סוכנות הביטוח של שילדר – איך בוחרים פוליסה בצורה נכונה וכיצד הסוכנות יכול לעזור לנו

השאירו פרטים כבר עכשיו וניצור אתכם קשר בהקדם האפשרי!
השאירו פרטים כבר עכשיו!

אחת השאלות שאנחנו צריכים להתעמק בהן מעת לעת, בהיבטים שונים בחיינו, היא כיצד לרכוש פוליסת ביטוח שתענה על הצרכים שלנו בצורה מדויקת. למשל, אנחנו נדרשים לשאלה זו, כשרוכשים רכב חדש, דירה חדשה, כשאנחנו ניגשים לעשות ביטוח בריאות לנו או לילדינו, כשאנחנו מחליטים לרכוש ביטוח חיים ועוד.

ישנם מקרים בהם הפוליסות הן בסיסיות או נקבעות על פי נתונים שאין לנו אפשרות לשחק איתן. לעומת זאת, ישנן פוליסות מסוימות שיש לנו אפשרות לבצע את ההתאמות הרלוונטיות עבורנו באופן ספציפי. בין אם זה אומר, לצמצם אותן ובין אם זה אומר לרכוש הרחבות מיוחדות, בין אם זה אומר לשלם פרמיה גבוהה יותר בשביל ליהנות מכיסויים משמעותיים יותר ובין אם זה אומר לעשות בדיוק ההיפך, לשלם פרמיה נמוכה בידיעה שאנחנו נהנה מכיסויים מצומצמים ותנאים פחות טובים.

צוות סוכנות הביטוח של שילדר יודע כיצד להתאים עבורנו את הפוליסה הרלוונטית בכל אספקט. למשל, אם אנחנו מחפשים פוליסת ביטוח בריאות, אחד התחומים בהם הסוכנות מתמחה, הרי שהצוות ידע להתאים עבורנו את הפוליסה הרלוונטית על פי הצרכים שלנו מחד, ומאידך על פי העלויות שנהיה מוכנים לשלם עבור הפוליסה. כך אנחנו נוכל ליהנות מפוליסת ביטוח בריאות שתשרת אותנו באופן מדויק.

איך מבצעים את ההתאמות הנדרשות?

ראשית, עלינו לאפיין את הצרכים שלנו באופן מדויק. אנחנו צריכים להחליט מה חשוב לנו ועל מה לא נהיה מוכנים לוותר. לדוגמא, אם אנחנו מתעניינים ברכישת ביטוח בריאות, ייתכן מאוד שאנחנו נרצה להשקיע בהיבטים מסוימים שנראים לנו חשובים יותר מסיבה כזו או אחרת, מאשר בהיבטים אחרים. אז אם עלינו להחליט ביניהם, נעשה את השיקול מה נכון לנו יותר.

שנית, עלינו לדעת מה התנאים שעומדים לרשותנו וכמה משתלם לנו להשקיע בפוליסה. דוגמא טובה לכך אפשר למצוא בתחום של ביטוחי רכב. לעיתים, בוודאי אם מדובר ברכב ישן, ייתכן שלא ישתלם לנו להשקיע בהיבטים מסוימים בפוליסה בעוד שבהיבטים אחרים ישתלם לנו להשקיע יותר כסף, מתוך הבנה שזה יותר משמעותי עבור הרכב שלנו.

שלישית, אנחנו צריכים לבחון את היכולת לממש את הפוליסה והתנאים הכרוכים בכך. יכול להיות שנוכל לרכוש פוליסה מסוימת רק בתנאים שהחברה מחייבת אותנו לקבל. לכן עלינו לבחון אותם מבעוד מועד, ולראות אם זה באמת משתלם ביחס למה שהחברה מספקת לנו.

איך צוות שילדר ידע להתאים לנו את הפוליסה המתאימה?

צוות סוכנות הביטוח של שילדר מכיל סוכנים מנוסה, המכיר היטב את עולם הביטוחים ויודע היטב איך לזהות את המאפיינים והצרכים של הלקוחות הפונים אליהם.

כשניצור קשר עם הסוכנות, הצוות יקבל מאיתנו את כל האינפורמציה הרלוונטית, ובהתאם ידע להתאים עבורנו את הפוליסה הנכונה, הן מבחינת תנאים, כיסויים וכן מבחינת העלויות שנידרש לשלם עבורה.

סוכנות ביטוח

תוכן עניינים
אודותינו

החברה המובילה בארץ בשירותי מצבר עד בית הלקוח!

עם מאות לקוחות מרוצים ומעל ל10 שנות ניסיון אנחנו מספקים את השירות הטוב והמקצועי בארץ!

השאירו פרטים כבר עכשיו!