מערכת ניהול פרויקטים: הקסם שיהפוך את העסק שלך למכונה

השאירו פרטים כבר עכשיו וניצור אתכם קשר בהקדם האפשרי!
השאירו פרטים כבר עכשיו!


עסקים רבים, קטנים או גדולים, מגלים ששימוש במערכת ניהול פרויקטים מקל מאוד על השגרה היומיומית. בדומה למערכת ניהול קשרי לקוחות (CRM), המאפשרת לך לשמור על קשרים מותאמים אישית ומשמעותיים עם הלקוחות שלך, מערכת ניהול פרויקטים מציעה כלי מקיף לניהול כל הפרויקטים, המשימות והצוותים של העסק שלך בצורה יעילה חכמה ומרוכזת.

ניתן דוגמא:

אתה מסעדן מצליח ובדיוק עכשיו פתחת סניף שני של מסעדה ברשת שלך.

יש לך עובדים, ספקים, תפריטים ומבצעים לנהל בשני מקומות שונים. צריך לעקוב אחר מה שקורה בכל סניף, לוודא שהמשימות הושלמו, פרויקטים מתקדמים והצוותים מתקשרים זה עם זה בנושאים משותפים.

המון דברים שצריך לתכלל, לארגן ולנהל והכל בראש אחד, בראש שלך.

פשוט, ממש לא – האמת היא שכל אחד מאיתנו היה רוצה מן עוזר קטן שיעזור לנו לזכור את הכל ולעשות סדר בהר המשימות והפרויקטים שניצבים בפניו.

 

כאן בדיוק נכנסת לתמונה מערכת תוכנה ניהול פרויקטים ומשימות.

כלי טכנולוגי שמארגן את כל התהליכים בעסק שלך והופך את ניהול הזמנים והמשימות הקשורים אליהם כמו גם את התזכורות והשליטה בכוח האדם לפשוטים ואוטומטיים יותר.

 

אם זה כל כך טוב אז למה לא כולם משתמשים בתוכנות לניהול פרויקטים?

אז זהו, שהרבה מאוד חוששים מהטכנולוגיה ומעודף מערכות טכנולוגיות שרק מסבכות עוד יותר את המצב.

עד לפני 5 שנים זה גם היה נכון. מרבית התוכנות מהסוג הזה היו באמת מורכבות מאוד לתפעול.

מי ששינתה את התמונה והפכה את ניהול הפרויקטים והמשימות לידידותי למשתמשים ונגיש מאי פעם היא מאנדיי.קום. כן כן מאנדיי שלנו, הישראלית, שפיתחה פלטפורמה שמדורגת בכל האתרים הנבחרים במקום הראשון בקטגוריית תוכנות לניהול פרויקטים ומשימות.

מאנדיי, חרטה על דגלה להפוך את תהליך הלמידה והעבודה עם התוכנה שלה לפשוט וידידותי גם למשתמשים חסרי כל רקע טכנולוגי והטמעת מאנדיי בארגון היא למעשה תהליך די פשוט.

 

למי אנחנו ממליצים על מערכת ניהול הפרויקטים של Monday.com?

עסקים קטנים ובינוניים, שמנהלים מספר מאמצים, משימות ועובדים ורצים לעשות סדר בכל הבלאגן. שניסו לעשות את זה עם אקסל ולא ממש הצליחו. שרוצים שהעבודה השחורה שצריך לעשות בארגון – הפקת חשבוניות, תזכורות לעובדים, תיאום עם ספקים/לקוחות, ניהול הלו"ז והמעקב אחר ביצוע המשימות – תהיה קצת יותר אוטומטית ונוחה. שרוצים להכניס קצת שכל לעסק אבל אין להם יותר מדי כסף להוציא על זה. אם אתם מרגישים שאנחנו מדברים עליכם – תעשו לעצמכם טובה ותתחילו לברר על תוכנה טובה לניהול פרויקטים.

 

עדיין לא הבנתם לחלוטין מה זה מאנדיי ומה זה ניהול פרויקטים?

אין טוב ממראה עיניים. אתם תמיד יכולים לגשת למקורות המידע כמו האתר יום שני, שמוסרים את כל מה שצריך לדעת על מאנדיי בעברית וכמובן לפתוח חשבון חינמי במאנדיי ל-14 יום ולנסות בעצמכם.

תוכן עניינים
אודותינו

החברה המובילה בארץ בשירותי מצבר עד בית הלקוח!

עם מאות לקוחות מרוצים ומעל ל10 שנות ניסיון אנחנו מספקים את השירות הטוב והמקצועי בארץ!

השאירו פרטים כבר עכשיו!