כרטיסי אשראי – כמה כרטיסים אנחנו צריכים ואיך לבחור אותם?

השאירו פרטים כבר עכשיו וניצור אתכם קשר בהקדם האפשרי!
השאירו פרטים כבר עכשיו!


כרטיס אשראי הוא אמצעי שיכול לעזור לנו להשיג הרבה מאוד מטרות. היום, יותר מאשר אי פעם, החזקת כרטיס אשראי היא חיונית, מאחר ובלא מעט מקומות, בוודאי כשמדובר על אתרי אינטרנט, אפליקציות וכלים אונליין, אפשר להשתמש רק בכרטיס אשראי ולא בעזרת מזומן או כלים אחרים.

השימוש בכרטיס אשראי הופך את תהליך התשלום להרבה יותר פשוט ונוח, הרבה יותר יעיל ומהיר, ומאפשר לנו לבצע פעולות שאנחנו לא יכולים לבצע בדרכים אחרות. אם אנחנו רוצים להזמין מוצרים דרך האינטרנט הרי שזו הדרך היחידה לעשות זאת ולשלם עליהם, אם אנחנו רוצים להעביר כסף דרך אפליקציות הרי שאנחנו חייבים להחזיק כרטיס אשראי ועוד שורה ארוכה של פעולות, אנחנו יכולים לבצע רק בעזרתם.

השאלה הנשאלת היא, כמה כרטיסי אשראי אנחנו צריכים והאם עלינו להסתפק בכרטיס אחד וכיצד אנחנו בוחרים אותם. על פניו, יהיו שיטענו שאין שום סיבה להחזיק יותר מכרטיס אשראי אחד, מאחר והוא תקף למספר שנים, הוא יכול לשרת אותנו באופן פיזי או אונליין בכל פעם שנידרש לכך, כמעט ללא מגבלות, והחזקת כרטיסי אשראי שונים רק תייצר הכנסות נוספות. אך ישנם סיבות אחרות המלמדות שעדיף לנו להחזיק יותר מכרטיס אשראי אחד.

למה משתלם לנו להחזיק מספר כרטיסי אשראי?

ראשית, אם חס וחלילה אנחנו מאבדים את הכרטיס, אזי שאנחנו עלולים למצוא את עצמנו בבעיה. לכן תמיד טוב שיהיה לנו כרטיס נוסף בו נוכל לעשות שימוש.

בפרט זה נכון אם אנחנו מעוניינים לנסוע לחו"ל. אם נאבד את הכרטיס או מסיבה כלשהי הוא יצא מכלל שימוש, הרי שלא נוכל להמתין עד שחברת האשראי תשלח לנו כרטיס חדש (דבר מורכב ומסובך בכל מצב, בוודאי כשאנחנו לא נמצאים במדינה שלנו). לכן עדיף שיהיה לנו כרטיס נוסף בהישג יד.

שנית, ישנם כרטיסים מסוימים שלא ניתן להשתמש בהם בכל מקום. לא כל בית עסק או מוסד ציבורי, עובדים עם כל חברות האשראי. לכן מוטב שיהיו לנו יותר מכרטיס אשראי אחד. כך נהיה מכוסים אם נצטרך לבצע רכישה כזו או אחרת.

שלישית, ברגע שיש לנו יותר מכרטיס אחד, אז אנחנו יכולים לפזר את ההוצאות שלנו על פי מספר כרטיסים. כך אנחנו יכולים להימנע ממצב בו כל ההוצאות מתבצעות דךר כרטיס אשראי אחד. אם נידרש לבצע הוצאה גדולה בכרטיס מסוים, ייתכן מאוד שזה יסגור חלק משמעותי מהמסגרת של אותו כרטיס ואז לא נוכל לעשות בו שימוש נוסף באותו חודש. לכן עדיף להחזיק כרטיס חלופי.

איך נבחר את הכרטיסים הנכונים?

בסופו של דבר, בחירת כרטיסי אשראי מתבצעת על פי תנאי השימוש שלהם, ההטבות שאנחנו יכולים לקבל בעזרתם והמסגרת שלהם. חשוב שנוכל לעשות שימוש בכרטיס בארץ ובחו"ל, בצורה אופטימאלית שתשרת את המטרות שלנו.

 

תוכן עניינים
אודותינו

החברה המובילה בארץ בשירותי מצבר עד בית הלקוח!

עם מאות לקוחות מרוצים ומעל ל10 שנות ניסיון אנחנו מספקים את השירות הטוב והמקצועי בארץ!

השאירו פרטים כבר עכשיו!