ביטוח מקיף – כל מה שצריך לדעת לפני שרוכשים פוליסה

השאירו פרטים כבר עכשיו וניצור אתכם קשר בהקדם האפשרי!
השאירו פרטים כבר עכשיו!

פוליסת ביטוח רכב מורכבת משני חלקים: ביטוח חובה – המכסה נזקי גוף ונפש עקב תאונה וביטוח מקיף או צד ג' שמכסים נזקים שנגרמים לרכוש עקב תאונה. בזמן שאת ביטוח חובה המדינה מחייבת אותנו לרכוש, וביטוח צד ג' נכלל בתוך ביטוח מקיף, הרי שביטוח מקיף הוא חלק חשוב מאוד ולרוב הוא מומלץ ע"י חברות הביטוח למרות העלויות היקרות יותר.

ביטוח מקיף, יודע כל בעל רכב, מתייחס להיבטים הקשורים לרכב עצמו, בין אם זה במקרים של תאונות, גניבות, חבלות, נזקים שנגרמים מתאונה ועוד. מדובר בחלק מרכזי של ביטוח הרכב, מאחר והכיסויים בו הם משמעותיים ויכולים לחסוך לנו לא מעט במקרה הצורך. בכל מקרה בו אנחנו חווים תאונה או נזק אחר לרכב, הרי שנממש את אחד מסעיפי הפוליסה בשביל שנוכל לקבל מענה.

החשיבות של ביטוח מקיף היא משמעותית בטווח הקצר ובטווח הארוך. בטווח הקצר, מהעובדה שאם חס וחלילה קורה משהו, נרצה לקבל שירות באופן מיידי מחברת הביטוח, כפי שסוכם איתנו, כמו רכב חלופי, גרירה או תיקון. בטווח הארוך, ישנה חשיבות לביטוח, מאחר ומדובר על הוצאות משמעותיות שיכולות לחסוך לנו לא מעט כסף. נניח במקרה של תאונה או נזק אחר לרכב.

לדוגמא, במקרה של נזק טוטאל לוס, הרי שייתכן ונקבל סכום שווה לערך הרכב בשביל שנוכל לקנות רכב חלופי. הכל שאלה, איך חברת ביטוח מגדירה מה זה טוטאל לוס ובאיזה אחוז נזק היא קובעת שזה המצב.

מה צריך לדעת לפני שרוכשים ביטוח מקיף

ראשית, יש לשים לב לסוג הכיסויים וההיקף שלהם. חברות הביטוח יוצרות רשימה של כיסויים אותם הן מוכנות לספק בסכומים שונים. ישנם כיסויים מגוונים כמו לדוגמא מראות, שמשות, פנסים ונזקים אחרים. ההבדלים יכולים להיות סוג הכיסויים, העלות שלהם וגובה הכיסוי שהחברות יסכימו לממן במקרה של נזק וחבלה.

לעומת זאת, ישנם דברים ייחודים שחברות הביטוח יבחרו להשתמש בהם, בשביל למשוך לקוחות אליהן. למשל, הטבות במחיר למערכות בטיחות מסוימות, לרצף ביטוחי שגדול מ3-4 שנים או מסלולים ייחודיים שיכולים לחסוך בעלויות כמו ביטוח לפי ק"מ.

שנית, כל רכב ונהג זקוקים לכיסויים אחרים וכל אחד יכול לקבל הצעה אחרת. באופן טבעי, ככל שהרכב יותר יקר ערך, אזי שהפוליסה תהיה יקרה יותר. מנגד רכבים ישנים, לא רכבי אספנות, יקבלו פוליסות פשוטות במחיר זול. לכן, לפני שרוכשים פוליסה, צריך לבחון את מידת ההתאמה שלה לסוג הרכב ולצרכים שלו.

שלישית, מה הדרישות לפוליסה. חברות ביטוח יכולות לדרוש מהמובטח דברים מסוימים בשביל שהוא יוכל לבטח את הרכב אצלן בתנאים מסוימים. למשל, מערכות אבטחה גבוהות, מערכות בטיחותיות מתקדמות ועוד. יש לבחון האם חברת הביטוח דורשת זאת והאם זה משתלם מבחינה כלכלית.

משווים מחירים ורוכשים פוליסה בצורה חכמה

דרך אתר של Wobi, תוכלו לקבל הצעות מחיר מחברות ביטוח שונות עבור ביטוח מקיף לרכב, להשוות ביניהן ואז לרכוש פוליסה בצורה נכונה. כך תיהנו מפוליסה בתנאים הטובים ביותר, בעלויות אטרקטיביות.

פוליסה

תוכן עניינים
אודותינו

החברה המובילה בארץ בשירותי מצבר עד בית הלקוח!

עם מאות לקוחות מרוצים ומעל ל10 שנות ניסיון אנחנו מספקים את השירות הטוב והמקצועי בארץ!

השאירו פרטים כבר עכשיו!