בחירת מדפסת למשרד – מה צריך לקחת בחשבון?

השאירו פרטים כבר עכשיו וניצור אתכם קשר בהקדם האפשרי!
השאירו פרטים כבר עכשיו!


המדפסת היא אחד מהמוצרים השימושיים ביותר בכל משרד נכון להיום. נדיר מאוד להיכנס למשרד, ולא לראות בו מדפסת שעובדת מסביב לשעון. אך מה קורה כאשר אתם צריכים לבחור מדפסת חדשה למשרד? זוהי כבר הופכת להיות משימה קצת יותר מורכבת. הסיבה לכך היא שיש לא מעט מדפסות שונות כאשר כל אחת מהן מביאה איתה את הייחודיות שלה. המשימה שלכם תהיה לבחור מדפסת למשרד שתתאים בכל רובד אפשרי. אם לא תעשו את הבחירה הנכונה, השימושיות במדפסת תהיה פחות אפקטיבית בהשוואה למה שחשבתם. אז רגע לפני שאתם קונים מדפסת חדשה למשרדכם – הכנו לכם רשימה של מה שצריך לדעת.

 

מהו ההספק של המדפסת?

אחד מהפרמטרים העיקריים שיהיה עליכם לשים אליהם לב הוא ההספק של המדפסת. ההספק מתאר את כמות הדפים שאותם המדפסת תהיה מסוגלת להדפיס בדקה. ככל שההספק יהיה מהיר יותר, כך מן הסתם תוכלו להדפיס בו זמנית כמות גדולה של דפים. ישנם משרדים שכל היום מדפיסים מסמכים, ולכן הם צריכים הספק מהיר יחסית. ישנם משרדים שלא מדפיסים בכמויות גדולות, לכן הם יכולים להתפשר על העניין הזה.

 

מה הגודל של המדפסת?

בעת רכישת מדפסת למשרד יהיה עליכם להתייחס לגודל שלה. הרי הגודל של המדפסת אמור להיות כזה שמתאים כמו כפפה ליד למקום שבו אתם הולכים לשים אותה. לא כל משרד הוא גדול, כך שתוכלו לשים בו את המדפסת בכל פינה שתראה לכם טוב. חלק גדול מאוד מהמשרדים הם קטנים, לכן יהיה עליכם לבחור מדפסת בגודל הנכון. כך שהיא תהיה מספיק גדולה להדפסה מהירה, אך גם לא כזאת שתהיה גדולה יתר על המידה.

 

האם המדפסת מדפיסה בצבע?

רוב המשרדים לא צריכים להדפיס בצבע, מהסיבה הזאת הם רוכשים מדפסת למשרד שמדפיסה בשחור לבן. ההמלצה שלנו אליכם היא לדאוג כי במשרד תהיה לפחות מדפסת אחת שמדפיסה בצבע. כך שאם תצטרכו הדפסה צבעונית מסיבה מסוימת תוכלו לגשת ישירות למדפסת הזאת. הדפסה בצבע היא שימושית בחלק מהמקרים, גם אם לא בתדירות כל כך גבוהה. לפיכך יהיה עליכם לשאול את עצמכם האם אתם צריכים מדפסת למשרד בצבע או מדפסת שמדפיסה בשחור לבן.

 

כמה עולה הדיו של המדפסת?

כבר מעכשיו אתם צריכים לחשוב מה יקרה ביום שבו תרצו להחליף את הדיו של המדפסת. מדפסת למשרד נמצאת בשימוש תדיר, זאת אומרת שיהיה עליכם להחליף את הדיו בתדירות גבוהה. חלק גדול מהמדפסות יהיו כאלה שהעלות של הדיו תהיה יותר יקרה מאשר העלות של המדפסת. אתם לא יכולים לגרום לעצמכם לשלם ביוקר בכל פעם שתרצו להחליף את הדיו שנגמר. כבר מעכשיו יהיה עליכם להבין כמה אתם תצטרכו לשלם על דיו למדפסת. כך לא תכניסו את עצמכם לבור שלא תדעו איך לצאת ממנו.

תוכן עניינים
אודותינו

החברה המובילה בארץ בשירותי מצבר עד בית הלקוח!

עם מאות לקוחות מרוצים ומעל ל10 שנות ניסיון אנחנו מספקים את השירות הטוב והמקצועי בארץ!

השאירו פרטים כבר עכשיו!